Podle žebříčku, který sestavuje asociace fastfoodů, stánků a potravinářských kolečkových prodejen (AFSAPKP), první místo v prodejích obsadila překvapivá lahůdka. Párek v rohlíku? Hamburger? Kuřecí kousky? Kdepak! Nejprodávanějším fastfoodovým produktem se stala odložená houska.
Odložená houska vítězí u všech věkových kategorií
Co stojí za tajemstvím tohoto nečekaného úspěchu? Ekologické myšlení? Koronavirová krize? Přesycenost trhu? Nebo propagace produktu hollywoodskými hvězdami na sociálních sítích? Možná všechno dohromady. Každopádně prodeje odložených housek stále stoupají. Prakticky každá prodejna začleněná do AFSAPKP má stolek, na kterém je odloženo několik housek. Placení pak probíhá moderně, bezkontaktně – částku vhodíte do kasičky u stolku a vzápětí odcházíte s odloženou houskou dle vlastního výběru.
Podle průzkumu nezávislých agentur je odložená houska populární u všech věkových i sociálních vrstev. Mladí školáci, pubertální mládež, hipsteři, angažovaní umělci, dělníci, důchodci i bezdomovci – ti všichni si zamilovali odložené housky.