Kampaně

Návrhy fiktivních reklamních kampaní

  • Chipsy
  • lyžování Krkonoše
  • hypotéka
  • žrádlo pro kočky
  • hotel U jezera
  • Scio – pracovní zadání
  • CHIPSY
    1. Tichá pošta
    V řadě sedí na židlích několik lidí. Detail na hlavu prvního člověka, který se naklání k sousedovi a něco šeptá (hraje „tichou poštu“). Na pozadí je slyšet šustivý zvuk. Detailní prostřihy na šeptající ústa, uši, hlavy. Střih se zrychluje, zvuk sílí. Náhle je ticho – detail na posledního v řadě, který řekne: „Sním psy“. Celek – smějící se řada všech zůčastněných. Poté přiletí reklamní text „Na začátku byly Chipsy“.

    2. Jeřáb I
    Stavební inženýr, pravděpodobně vedoucí pracovník, si prohlíží stavební výkresy, náhle ho zaujmou oranžové otisky palců v rozích výkresů. Kroutí hlavou, nechápe. Přijde do vedlejší místnosti, kde stavaři debatují nad výkresy. Jeden z nich drží pytlík s chipsy – vedoucí si jeden chips vezme a sní, sebere jeden z výkresů a odejde. Položí výkres na stůl a objeví známý otisk. Objeví se nějaký nápis např. „Chipsy na které nezapomenete“.

    3. Jeřáb II
    Záběr na skupinku stavebních inženýrů (v přilbách) debatujících na stavbě nad výkresy (celek). Polodetail na obličeje, gesta… Poté dynamická střihová montáž na stavební jeřáb – pohybující se kladky, lana, ramena jeřábu vs. záběry na stavaře. Tempo se zrychluje – náznak nebezpečí – svištění lana, točící se kladky, obličeje stavařů… Finální záběr – jeřáb se přesul přímo nad stavaře a po laně jim na velkém háku spouští pytlík s chipsy. Detail na sáček s chipsy. Poté polodetail na usmívající se stavaře konzumující chipsy, objeví se reklamní text (např. „Dej si pauzu, dej si chipsy“).

    LYŽOVÁNÍ KRKONOŠE
    1. Sjezdovka
    Statický záběr na obtížnou sjezdovku. Proti kameře se přibližuje rychlými slalomovými obloučky nečitelná postava. Několik metrů před kamerou zmizí postava ze záběru v malém ďolíku na sjezdovce, aby z ní vzápětí vyjela, a my v ní poznali Krakonoše (klobouk, fousy, plášť). Krakonoš záhy brzdí, sněhem nahazuje kameru a objeví se reklamní text „To jinde neuvidíte“ a „Krkonoše“.

    ŽRÁDLO PRO KOČKY
    1. Myši
    Záběr na bezelstně si hrající myšky. Prostřih na opatrně našlapující kočku – lovecký postoj. Detail na myšky, prostřih na detail kočky – zježené fousy, ostré zuby… Schyluje se k útoku. Kočka našlapuje kolem myší, ale nezastaví se a jde dál až ke konzervám s kočičím žrádlem. Prostřih na misku se žrádlem a hodující kočku „Jimmy´s – myši mají pré“.

    2. Šátek
    Kočka s šátkem přes oči, coby účastnice senzorického hodnocení. Na miskách rozestavěných na zemi jsou různé kočičí pochutiny – mléko, uzeniny, maso, kosti, granule Jimmy´s. Kočka přechází kolem misek, pečlivě nasává vůni (detail na nos). Jde bez zastavení, dojde k poslední a pak se pozpátku vrátí k té misce, na které jsou granule Jimmy´s.

    HYPOTÉKA
    – Partneři v prázdném bytě – uprostřed bytu krabice s věcmi. Manželka bere do ruky obraz a přikládá ho ke stěně, muž bere kladivo a jde zatlouct hřebíček. Objevuje se muž–majitel a gestem ukazuje, že to nepůjde.
    – Z jedné krabic žena sundavá pokrývku – pod ní je klec s kočkou – opět se objevuje muž se zamítavými gesty.
    – Koupelna – muž se sprchuje, náhle vyskočí rozklepaný ze sprchy, detail na ručičku na boileru ukazující na modrou, studenou vodu.
    U všech reklamní text „Bydlete ve vlastním – s hypotékou od XX banky navíc získáte odklad splátek na 12 měsíců“.

    HOTEL U JEZERA
    – Detail na vodu, postava ve vodě držící se prkna z lodi.
    – Záchranáři v loďce v hotelových barvách vytahují postavu do loďky.
    – Přenos na místnost první pomoci, jeden hotelový zaměstnanec oživuje, druhý pomáhá – náhle si všimne shody tváře zachraňovaného s fotkou na titulce časopisu.
    – Následuje rapidmontáž s hotelovým full servisem – ukázky zachráněného využívající služby hotelu (předvedení nabídky) – pokoje, sauny, jídelna, výhledy na jezero. Končí to záběrem na spokojeného zachráněného v salónku hotelu s doutníkem.
    Objeví se text: „Hotel u Jezera – dokonalý komfort“
    – Krátká stmívačka
    – Z luxusního auta vystoupí dvojník–skutečná celebrita z titulky časopisu, zmatek mezi hotelovými zaměstnanci.
    – Zachráněný je i s doutníkem vyhozen zadním vchodem a úsměv personálu nyní patří skutečné celebritě.

    SCIO
    Volné zpracování návrhu dle zadání společnosti Scio

    Napsat komentář

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *